Kick

Igår bar det av till "Big Chill" en bar halvvägs till Suwon station, kanske 3 km bort. Halva kvällen gäspade jag och fokuserade på att hålla ögonlocken uppe. Trots detta tillhörde jag sista gruppen som lämnade stället. Det roligaste med hela kvällen var att en halvfull och smådjup Tuomas helt oprovocerat kom och kramade om mig. Han sa att
jag var en sån som är älskad av alla och att jag förgyller tillvaron och gör andra glada av min glädje och mitt skratt. Detta är något som alla studenter borde få höra någongång under tenta perioden för det ger en energikick utan dess like! Tack T för att du är en underbar konstant småfull finländare.
´
Eftersom jag har varit galet dålig på att uppdatera utan istället bara skriver lite då jag har lust så tänkte jag ta och bjuda på en bild från när vi bodde i ett temple med munkar och nunnor under en natt. Här sitter jag och söker efter min inre budda. Fann jag honom måntro?
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0