Räkna statistik, jag skulle hellre käka spik

Vissa dagar som är som trappor men du måste välja om du ska gå upp eller ner. Idag går jag upp. Hade ett taskigt humör efter skoldagen var avslutad och jag gick till gymmet direkt nu är jag på topp igen. 

Tyvärr inser jag att jag aldrig kommer klara av min statestik kurs. Är på varje föreläsningen men förstår inte  vad proffersorn säger. Delvis för att hans engelska är helt värdelös och delvis för att han förutsätter att jag kommer ihåg limes, biominalsatser, summationsformler och en hel del andra tråkigheter som jag redan förträngt. Jag är duktig på att förtränga. Nu överväger jag att inte lägga någon som helst engeri på provet utan bara satsa på de andra ämnena där jag har någon chans. Vill inte ens gå dit på provtillfället bara för att veta att jag kommer få 0 poäng, det är ju ren förnedring.
.
Nåväl sista provet i koreanska imorgon, så nu blir det plugga någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0