En mus i mitt hus

Idag har vi varit på Home+ för att handla mat till "international day". International day är en tillställning där alla utbytesstudenter bjuder på mat och andra kulturella inslag från sitt hemland. Vi svenska ska göra smörgåstårta. Jättemycket smörgåstårta! Dessutom kommer det bjudas på Annas pepparkakor och absolut vodka! Svenskare än så kan det inte bli. Killarna var i fredags till ambassaden och fick med sig lite dekorationer till vårat svenska bås. Dessutom fick dom låna en svensk folkdräkt i kvinnoform! Och det hade ju varit hur kul som helst om inte jag hade varit den enda tjejen! Nåväl får försöka avstyra det där med dräkten!
.
På home+ införskaffade jag även en ny mus. En heltjusig orange trådlös mus för 16.000 krw (ungefär 93kr). Och jag är hur stolt som helst över den!

Kommentarer
Postat av: Victoria

du ska få veta varför jag är så glad nästa gång vi skypear :).

2011-11-02 @ 08:33:27
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0