Med huvudet i det blå

Det var nattplugg natten till idag. 04:40 packade jag ihop och slocknade. Detta resulterade i att jag har sovit mig igenom dagens lektioner. Sista lektionen var jag till och med tvungen att hoppa över för att jag var så galet trött och huvudet sprängde.
.
Det blev som det blev eftersom söndagens spenderades i högst flegmatisk sinnelag där jag vankade runt med mina tankar och gjorde ingenting. Satte mig ner med skolböckerna och gjorde igenting. Nattpluggadet slutade också med ett ingenting. Så idag gick jag fram till min profferssor som jag har i två ämnen och sträckte över en halvfärdig hemläxa och när han frågade om den andra hemläxan fick jag erkänna att jag faktiskt inte har gjort den överhuvudtaget. Sen ursäktade jag mig med undanflykten att jag var sjuk och gick hem. Det värsta är att jag inte ens har dåligt samvete.
.
Nu funderar jag istället vad jag ska göra med morgondagens ledighet. Alternativen är att ta en pluggdag och avsluta den med "lantern festival in Seoul" eller bungyjump. Personligen föredrar jag alternativ ett eftersom jag är hysteriskt höjdrädd men jag är som lite sugen ändå.. Särskilt när grupptrycket ligger på.. Fast nej ändå. Jag vågar inte. Jag menar vill inte. Vi får se. Kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0