Studieoro

2011.11.22
11:13
.
Efter denna utbytestermin är min utbildningsplan där hemma helt upp och ner och bak och fram. Jag har missat fyra kurser där hemma. Alltså 100% av den här terminen. Mina kurser här i Sydkorea har inte alls stämt överens med vad jag borde ha läst, men jag hade inget val med det utbud som jag hade.
.
Nu har jag i alla fall skrivit ett mail till SYON och frågar om en hel del praktiska saker. Den viktigaste frågan av alla är väl om jag fortfarande kommer kunna fortsätta studera med min klass därhemma och läsa till att det jag missat eftersom. Jag hoppas verkligen hon svarar ja. Mina klasskompisar är dem bästa som finns och jag vet inte hur jag ska kunna komma igenom de resterande 2,5 åren av min utbildning utan dem. 

Jag önskar att hon kunde svara nu! Jag stirrar blint på min mail fastän jag vet att klockan är 03:00 i Sverige och hon kommer knappast gå upp mitt i natten och svara på arbetsmail... fast det är ju inte helt omöjligt?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vi saknar dig också mema!!!!!

2011-11-22 @ 19:20:21
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Charissa

fiiick du svar???

2011-12-05 @ 10:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0