Cafemys inklusive plugg

Nästa vecka är det som sagt midtermexam, och självklart har jag prov i alla min sex kurser. Underbart! 
Tisdagar är min lediga dag vanligtvis, då jag bara myser på och strosar runt, njuter och tar in alla intryck av min omgivning. Men inte idag. Idag stod det plugg på schemat. Eftersom det fortfarande är lite synd om mig som har varit sjuk så spenderas pluggdagen på en fik, vilket var helt underbart (och lite syndig var jag i bullhyllan). Fick gjort en hel del och var glad när jag gick hem trots att pluggardagar i vanliga fall gör mig riktigt nere!
Angående ljudvolymen på ett fik kan jag bara informera att den är ganska lika som hemma eftersom vi bor fyra tjejer i ett rum. Men min nya bästa vän öronpropparna gör att jag både kan sova gott, plugga bra och gå ut och klubba då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0