Krav

Här i livet har vi alla en massa krav på oss oavsett vi vill eller inte.
Vi måste betala för oss, vi måste ha någonstans att bo, vi måste ha ett jobb, vi måste betala skatt osv.
Vissa människor klarar av krav, vissa inte. De flesta av oss tycker att det är pest men vi gör allt vi ska ändå.
Vissa människor tycker om att lova för mycket och sedan gnälla på att det ställs för mycket krav när de inte kan prestera. Vissa har detta som konstant udanflykt för allt. Dessa stackars samhällsmedborgare som är fyllda av självömkan för att de lever i andras krav.
.
Idag spyr jag på alla dessa människor. Fy på er. Skaffa en ryggrad!
Idag har jag inte alls lust att berätta vad som har provocerat fram detta tanke-utkast. Men jag var nästan tvungen att skriva för att ventilera. För här får jag skriva precis vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0