Ledigheten i Busan

Fredag till Tisdag spenderades i Busan. Vädret har varit underbart! Helgen har innehållit godsaker som bland annat sollapande på stranden, shopping i Shinsegae Department Store och två gånger hann jag med att besöka Busans underbara spa! Shinsegae Department Store är för övrig världens största department store, det ni!
.
.
.
Den här bilden är tagen från Shinsegaes nionde våning. Det är en vacker "trädgård" och det känns aningen underligt med skyskrapor i bakrunden. Men kanske är det motsägelsen som är mest fantatiskt i sig själv.
.
Förövrigt har jag varit tok förkyld hela helgen och den släpper inte! Förkylningen har satt sig på lungorna och det känns inte alls så topp till och från. Det är dock tur att man har fina vänner och den här veckan har varit mer eller mindre "medcin test vecka" jag har testat piller från Spannien, Finland och Tjeckien. Så går det när man inte var smart nog att ta med sig en låda ipren hemifrån.
.
Krya på mig och jag ska försöka skriva snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0