Tiden går

Det är två veckor sen senaste uppdateringen.
Jag ber om ursäkt för det.
Anledningen är att det rimmar illa att vara utbytesstudent och ha tid över.
Risvin och utflykter flödar om vartannat och dessutom är koreanska lärare (iaf mina)
helt tokiga i att dela ut hemläxa.
De två senaste veckorna har jag inte haft en lugn stund!
Och idag är inget annorlunda. 
Jag har fem sidor hemläxa i koreanska.
Två sidor hemläxa i computor programming,
samt ett quizz i ovanstående nästa onsdag.
.
I helgen anordnas en resa till Gyeong Ju, "muset utan väggar"
som våra utbytesstudent hjälpredor har kallat det.
Det kommer bli fint. Vi sover där lördag-sön.
Imorgon bär det av kl 8.00. Vilket känns mindre bra.
.
På ungefär 3 dagar så är det en månad sen jag kom hit och även en månad sen jag åt mat med kniv och gaffel.
Förra helgens äventyr i Seoul. Här är vi på en rock (?) live bandspelning i en liten klubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0